خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیام تبریک به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری هستند.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۶۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد. در متن این پیام آمده است:هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور حماسه حسینی و رسالت زینبی برگرفته از فرهنگ عاشورا و نشان‌دهنده ایمان و امید در اراده عظیم روشنگران و جهادگران عرصه جهاد تبیین است.
مردان و زنانی است که در خط مقدم دفاع از مرزهای فکری و فرهنگی بر مدار حق و مبتنی بر واقعیت و حقیقت قلم می زنند و با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.‌ در دنیای امروز، خبر، محصول آگاهی و خردورزی رسانه‌هاست که حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق به وقوع پیوسته در سطح ملی و بین‌المللی است و خبرنگار عامل این روشنگری، بیداری جامعه و خردورزی است.
در جنگ شناختی امروز خبرنگاران، قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.
اصحاب رسانه و خبرنگاران، امروز از بازیگران موثر جوامع در تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌های تاریخی و طلایی به شمار می‌روند، به گونه‌ای که هم اینک در جامعه ایران اسلامی که از هر سو مورد عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای جبهه دشمن قرار گرفته است، منظومه رسانه‌ای کشور در جنگ ترکیبی تمام عیار توانسته است با هوشمندی و هنرمندی مثال‌زدنی به رویارویی اثربخش با آنان بپردازد.
روز خبرنگار فرصتی مغتنم برای توجه کردن و توجه دادن نسبت به اهمیت نقش خبرنگار در عرصه‌های گوناگون فکری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی است و امروز اگر انقلاب اسلامی جایگاه خود را در صحنه بین الملل به خوبی پیدا کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی قله‌های پیشرفت را در زمینه‌های مختلف یکی پس از دیگری فتح می کند، بخش مهمی از این توفیقات را مرهون تلاش های جهادی و مخلصانه رسانه‌ها و خبرنگارانی است که در عرصه خبر و رسانه متعهدانه و با اقتدا به رسالت خطیر حرفه‌ای و مسئولیت‌های شرعی، ملی و انقلابی خود تلاش می کنند.
اینجانب روز خبرنگار را به طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم قدردانی و تشکر می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم.
سرتیپ دوم پاسدار حميد دامغانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار