فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در جمع اصحاب رسانه استان در مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی از خبرنگار نوجوان دهه نودی تجلیل کرد تا نشان دهد عشق و ارادت جوانان انقلابی ۵۷ با دهه هشتادی و نودی، پیوندی ناگسستنی است.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار غیاثی پس از تلاوت زیبای سید سبحان نعمتی خبرنگار نوجوان پانا در آیین تجلیل از اصحاب رسانه، وی را مورد تفقد قرار داد و با اهدای هدیه ای این دانش آموز دهه نودی را شگفت زده کرد.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در ادامه از وی خواست تا کیک روز خبرنگار را سید سبحان به عنوان جوانترین خبرنگار برش بزند تا نشان دهد پیوند عمیق و ارادت جوانان انقلابی ۵۷ با جوانان و نوجوانان دهه هشتادی ها و نودی ها پیوندی ناگسستنی است.

شگفتانه فرمانده سپاه امام رضا(ع) برای خبرنگار نوجوان دهه نودی + عکس

سید سبحان نعمتی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری بسیج که پرسید چه حسی از شگفتانه سردار غیاثی داشتید گفت: اصلا فکر نمی کردم سردار این قدر تواضع داشته باشند و بنده را مورد تفقد و تشویق خود قرار دهند.

این نوجوان خبرنگار که جزو قاریان برتر استان و کشور است، گفت: آنگاه که سردار فرمودند برای کسب پیروزی در مسابقات نهایی مشکات قرآن کریم برایت دعا می کنم بهترین هدیه ای بود که به من دادند.

سید احسان نعمتی دانش آموز بسیجی پایه ششم از ناحیه ۲ آموزش پرورش شهر مشهد هستند که با تلاوت قرآن کریم و جوانترین خبرنگار امروز مورد توجه فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار