خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هندیجان؛ ملت ما همواره ملت امام حسین علیه السلام است و از کسانی که به نوعی مجالس عزاداری سید الشهدا ء حضرت امام حسین (ع)در ماه محرم را برگزار نمودند تقدیر و تشکر می شود. 
کد خبر: ۹۵۳۱۲۵۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هندیجان؛ امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی با تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا ء (ع) در خطبه های نماز جمعه این هفته ۱۳مرداد ماه در مصلی مسجد جامع هندیجان اظهار داشت : ملت ما همواره ملت امام حسین علیه السلام است و از کسانی که به نوعی مجالس عزاداری سید الشهدا ء حضرت امام حسین (ع)در ماه محرم را برگزار نمودند تقدیر و تشکر می شود. 

 

امام جمعه شهرستان هندیجان عنوان نمود: دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت علیه السلام در جنگ روانی برای اختلال در مراسمات عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام فتنه ها ایجاد می نمودند، که شکست خوردند و رسوا شدند و این نورانیت حضرت سید الشهدا ء(ع) هیچ گاه در قلوب مردم خاموش نمی شود و مردم با عشق و ارادتمندی به اهل بیت علیه السلام مجالس سوگواری آقا و مولایمان حضرت امام حسین (ع)در کل جهان برپا نمودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی بیان نمود: پنجمین همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی را در هندیجان داشتیم که از عوامل اجرایی و حضور قشرهای مختلف تشکر می شود و همچنین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی گرامی میداریم .

 

وی با تاکید بر ارزش کار خبرنگاری گفت: کار خبرنگاری ارزشمند و شریف است که ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار صارمی و دیگر عزیزان گرامی و روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران و مخصوصا شهرستان هندیجان تبریک می گویم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار