حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: همواره دو راه انتخابی دنیا و آخرت پیش روی انسان‌هاست.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمازجمعه امروز شهرکرد به امامت حجت الاسلام و المسلمین فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در مصلای امام خمینی رحمه الله علیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: همواره دو راه انتخابی دنیا و آخرت پیش روی انسان‌هاست و کسانی که در این مسیر با پا گذاشتن بر روی هوای نفس، آخرت را انتخاب می‌کنند جایگاه و منزلت بزرگی نزد خداوند دارند.

 امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برگزاری با شکوه عزاداری‌های ماه محرم علیرغم توطئه دشمنان، خاطرنشان کرد: این عزاداری‌ها سبقه تاریخی دارد و در زمان حکومت رضاخان نیز تلاش زیادی شد تا مردم از این مسیر دور شوند اما عاشقان حضرت امام حسین علیه السلام با چنگ و دندان این ارزش‌‌ها را حفظ کردند.

 مدیرحوزه علمیه امامیه شهرکرد افزود: دشمنان شیعه و جمهوری اسلامی به دنبال این هستند که مردم را از معنویت جدا کنند اما همین عزاداری‌ها و مجالس حضرت امام حسین علیه السلام بوده که اسلام و ایران را نگه‌ داشته است.

شبهات، مردم را از راه حضرت امام حسین علیه السلام خارج نمی‌کند

 حجت الاسلام و المسلمین فاطمی با اشاره به اینکه افرادی که دل در گرو ارادت به امام حسین و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دارند فریب دشمن را نمی‌خورند، تصریح کرد: برخی افرادِ بدون اطلاع، فتنه می‌کنند و بدون منطق و بی‌اساس شبهاتی ایجاد می‌کنند تا مردم را از دین جدا کنند و پا روی ارزش‌ها بگذارند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: برخی افراد قرآن را آتش می‌زنند و نسبت به حضرت امام حسین علیه السلام که قرآن ناطق است شبهه ایجاد می‌کنند اما باید بدانند این مردم پای کار اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند و هیچ‌گاه از این مسیر خارج نمی‌شوند.

ضرورت احداث زائرسرا برای مردم استان در عراق

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: احداث مکان‌های وسیع، آبرومند و درنزدیکی حرم‌های مطهر برای مردم استان لازم است، تا زوار در ایام اربعین و حتی در تمامی سال بتوانند با اسکان در این مکان‌ها، دغدغه کمتری داشته باشند.

 وی با تشکر از زحمات دولتمردان، به دو دغدغه مسکن و گرانی پرداخت و افزود: ضروری است استاندار با رصد مساکنی که از ابتدای دولت سیزدهم به مردم وعده داده شده است، گزارشی جامع از نحوه فعالیت به مردم ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی اضافه کرد: همچنین ضروری است نظارت جدی روی کنترل قیمت‌ها به‌ویژه گوشت انجام شود و جلوی افزایش قیمت این مواد غذایی گرفته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار