خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز، در حاشیه این اعزام، گفت: ۸۰ نفر از بسیجیان خواهر حلقات برتر صالحین از سپاه ناحیه این شهرستان به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۲۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، سرهنگ پاسدار سید عبدالمحمد میرسالاری  با بیان اینکه در قالب این اردو خواهران بسیجی حلقه های برتر صالحین حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(سلام الله علیها) شهری، حوزه بسیج خواهران حضرت ام البنین(سلام الله علیها) حضور دارند، تصریح کرد: زائرین در قالب این برنامه زیارتی حرم مطهر ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه الاسلام) را زیارت می‌کنند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج  رامهرمز مدت زمان این اردوی زیارتی و معنوی را ۶ روزه اعلام کرد و افزود: این بسیجیان خواهر عضو حلقات صالحین با ۲ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

 

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این اردو، تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان فعال عضو حلقات صالحین، تشویق و تقویت روحیه دینی و مذهبی و ایجاد روحیه نشاط در بین آنان است.

 

 سرهنگ میرسالاری با اشاره به برکات و منزلت زیارت امام رضا(علیه الاسلام) خاطرنشان کرد: کسی که بتواند به زیارت امام هشتم مشرف شود و آن را درک کند مورد توجه و عنایت امام رضا(علیه الاسلام) قرار می‌گیرد.

حلقات برتر صالحین رامهرمز به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

حلقات برتر صالحین رامهرمز به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار