خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ مرکز متخلف و غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی و طب سنتی که توسط افراد فاقد صلاحیت اداره می‌شد تعطیل شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۹۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

پلمب ۷ مرکز متخلف و غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی و طب سنتی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، در پی گشت مشترک نظارتی کارشناسان نظارت بر درمان با همراهی نمایندگان دادستانی و اداره اماکن نیروی انتظامی و نماینده دفتر حقوقی دانشگاه یک مرکز متخلف ارائه خدمات زیبایی توسط این معاونت تعطیل گردید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷ مرکز متخلف و غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی و طب سنتی که توسط افراد فاقد صلاحیت اداره می‌شد تعطیل و پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
او افزود: با توجه به افزایش شکایات واصله به این معاونت در خصوص مداخله افراد فاقد صلاحیت در امر درمان که منجر به بروز صدمات جبران ناپذیر به سلامت شهروندان گردیده است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مردم درخواست دارد جهت دریافت هرگونه خدمات درمانی به مراکز مجاز و دارای پروانه معتبر فعالیت که توسط افراد دارای صلاحیت اداره می‌شوند مراجعه نموده و از دریافت خدمات درمانی در سایر مراکز خود داری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها