خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار باقر رحمانی گفت: امروز شاهد آن هستیم که بیش از ۴۵ هزار گروه جهادی در سطح کشور و ۳۵۰۰ گروه جهادی در استان گلستان مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

 

دشمن با ما درگیر یک جنگ ترکیبی است/استکبار به دنبال تزریق نا امیدی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ گفت: چهل و چهار سال پیش انقلابی با رهبری امام راحل شکل گرفت و به پیروز رسید و بر خلاف میل استکبار آن روز و استکبار امروز است. و ما باید به عنوان یک فرد مسلمان بدانیم که این انقلاب اسلامی چکار کرده است که تمام استکبار جمع شده است تا این انقلاب پا نگیرد

وی افزود: دشمن با استفاده از ابزار مختلف تماما با ما درگیر یک عملیات ترکیبی در موضوعات مختلف شده است. و در هر حوزه ای برای خود میز طراحی دارد.

رحمانی اظهار داشت: امروز ما باید شیوه های دشمن را بشناسیم و سواد رسانه ای خود را بالا ببریم و به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا عنوان کرد: امروز دشمن بر روی تفکر جوانان ما کار می کند و سیاه نمایی می کند. و در این سیاه نمایی به دنبال نا امید کردن همه ما به ویژه جوانان است. دشمن اتفاقاتی که هنوز رخ نداده است را میخواهد به جامعه تزریق کند مثل گران شدن بنزین، چون آنه به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: امروز افتتاحیه شروع رمز عملیاتی رزمایش فاطمی ۳ است. در این مرحله ۱۴ استان درگیر رزمایش هستند.امروز شاهد آن هستیم که بیش از ۴۵ هزار گروه جهادی در سطح کشور و ۳۵۰۰ گروه جهادی در استان گلستان مشغول خدمت رسانی هستند.

رحمانی عنوان کرد: عرصه هایی که جهادگران ما در غالب آن فعالیت خواهند کرد عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان و سلامت، اقتصاد مقاومتی خدمت رسانی و کمک مومنانه میباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار