خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن ایام دهه دوم محرم الحرام وشهادت امام چهارم حضرت زین العابدین(علیه السلام)،برنامه برپایی موکب پذیرایی همراه با برنامه های فرهنگی از جمله پخش مداحی با حضور پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل سه راه درچه، خمینی شهر (دو راهی آتشگاه) برپا کردند.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۹۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت فرارسیدن ایام دهه دوم محرم الحرام وشهادت امام چهارم حضرت زین العابدین(علیه السلام)،برنامه برپایی موکب پذیرایی همراه با برنامه های فرهنگی از جمله پخش مداحی با حضور پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل سه راه درچه، خمینی شهر (دو راهی آتشگاه) برپا کردند.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: امام رضا(علیه السلام) در حدیثی فرموند: هر گاه ماه محرم فرا می رسید، پدرم موسی بن جعفر(علیه السلام) دیگر خندان دیده نمی شد و غم و افسردگی بر او غلبه می یافت تا آن که ده روز از محرم می گذشت، روز دهم محرم که می شد، آن روز، روز مصیبت و اندوه و گریه پدرم بود.

وی در ادامه افزود: بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام)، بمناسبت فرارسیدن ایام محرم الحرام و عزاداری حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)، موکب پذیرایی را واقع در محل سه راه درچه، خمینی شهر (دو راهی آتشگاه) برپا کردند و از عزاداران حسینی با چایی، شربت، آبمیوه، دوغ و... پذیرایی کردند.

وی در پایان افزود: ما در راستای تبلیغ شعائر آل الله و حفظ و پاسداری از عزای سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(علیه السلام) که به گفته حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ، با تمام توان در میدان عمل حاضر شده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار