رئیس مرکز فنی و حرفه ای تربت جام از گشایش نمایشگاه توانمندی بانوان این شهرستان با هدف ترویج و شناساندن مهارت کسب شده توسط کارآموزان مرکز و ارائه آموزش های مهارتی منجر به اشتغال به عموم جامعه در محل این مرکز آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۸۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، نیکبخت با اعلام این خبر اظهارکرد: به مناسبت گرامی داشت هفته ملی مهارت نمایشگاه توانمندی های بانوان مهارت آموخته با حضور مسئولان اجرایی و نظامی درمحل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام گشایش یافت.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای تربت جام افزود: نمایشگاه از هشتم الی ۱۲ مردادماه صبح و عصر برای رازدید عموم علاقه مندان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام- خیابان آزادگان نبش آزادی ۱۰ دایرمی باشد.

وی با اشاره به اهداف نمایشگاه ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ترویج و شناساندن مهارت کسب شده توسط کارآموزان مرکز به عموم جامعه و معرفی و مشاوره شغلی بیش از ۲۵ رشته شغلی بانوان همراه با فروش و سفارش محصول بصورت مستقیم از تولید کننده دایر گردیده است.

نیکبخت تصریح کرد: یکی از اولویتهای این مرکز ، ارائه آموزشهای مهارتی منجر به اشتغال می باشد که در این راستا از تعدادی پشتیبانان حوزه تولید پوشاک ، فرت بافی ، خشکبار در این نمایشگاه دعوت گردید تا از ظرفیت این افراد برای اشتغال مهارت آموختگان این مرکز استفاده گردد تا اثربخشی آموزشهای مهارتی در جامعه ارتقاء پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار