خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز : ۵۰ جایگاه سوخت در شهرستان اهواز به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی اخطار دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، ابراهیم قنبری گفت: بررسی نحوه رعایت نکات و دستورالعمل‌های ایمنی در اماکن عمومی برای جلوگیری از وقوع حادثه و تلفات جانی و مالی از سوی کارشناسان این سازمان انجام می‌شود.

 

وی افزود : جایگاه‌های سوخت از جمله اماکنی هستند که بسیار در معرض خطر و وقوع حادثه قرار دارند به همین منظور رعایت نکات ایمنی در این اماکن یک امر ضروری است.

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: جایگاه‌های سوخت برای راه اندازی و فعالیت حتما باید مجوز ایمنی سازمان آتش نشانی را دریافت کنند تا از وقوع حوادث ناگوار در این مکان‌ها جلوگیری شود.

 

قنبری افزود: اغلب این جایگاه‌هایی که اخطار دریافت کردند در کنار مکان‌های مسکونی مستقر بودند و نواقص زیادی را در رعایت نکات ایمنی داشتند.

 

وی افزود: کارگروهی در سازمان آتش نشانی اهواز برای بررسی وضعیت ایمنی مکان‌های عمومی و ساختمان‌های این شهرستان تشکیل شده که به صورت مرتب بازرسی‌ها در این خصوص انجام می‌‍شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار