معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تاکید کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه امام حسین (ع) درس غیرت دینی را به همه ما آموختند، گفت: امام حسین(ع) مظهر عزت و غیرت دینی است.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه شورای اطلاع رسانی این استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: کربلا تجسم عینی اسلام و نمایش زنده همه فضیلت‌ها است.

وی افزود: همه فضیلت‌های بزرگ از قربانی کردن فرزند، سختی در راه اسلام، فدا کردن همسر و فرزند و گذشتن از همه چیز در این واقعه وجود دارد. بهترین تعریفی که امروز از کربلا شده توسط این نسل و جامعه در احیای انقلابی است که 44 سال از آن می‌گذرد، تعریفی که حضرت امام خمینی(ره) و فرزندانش در عرصه میدان آن را به منصه ظهور رساندند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: امام حسین(ع) شهادت را می‌پذیرد ولی ذلت را نمی‌پذیرد؛ در سطح اجتماعی نیز اسلام، خواهان جامعه‌ای مقتدر و با عزت است و به هیچ وجه نمی‌پسندد که جوامع اسلامی تن به ذلت و خواری بدهند.

نظری ادامه داد: این ایام، ایام  پر برکتی است که باید از آن استفاده کرد و امیدواریم از فضیلت های این ماه بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) درس غیرت دینی را به همه ما آموختند، افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) با غیرت دینی و قیام و شهادت خود، دین مبین اسلام را حفظ کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش خبرنگاران در انعکاس و انتشار اخبار مرتبط با این ایام گفت: بیدارسازی و آگاهی بخشی درسی است که حضرت سیدالشهدا(ع) با شهادت خود به ما دادند، لذا جامعه خبری باید با تأسی از عاشورا در راستای آگاهی بخشی افکارعمومی تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

نظری با بیان اینکه جامعه خبری و اهالی رسانه با قلم خود در راستای وحدت و انسجام ملت گام بر ‌می‌دارند  و ضمن انعکاس خدمات، کاستی‌ها را هم به جا نقد می‌کنند، گفت: در برگزاری مراسم امسال روز خبرنگار بایستی از تجربه سال‌های گذشته بهره گرفت؛ خبرنگاران سزاوار تقدیر جمعی هستند کار با محوریت ارشاد ولی با بهره‌گیری از نظرات اهالی رسانه حاضر در میدان باشد.

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار