خبرهای داغ:
با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان و هیات همراه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثار گران ، بسیجیان و روحانیت ویژه برنامه جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر بسیج سال ۱۴۰۱ در شهرستاباغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۵۲۹۴۹۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این برنامه ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و درود به روح مطهر شهدا و خیر مقدم به سردار معین پور و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت: خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمت گزاری مردم را به ما داده است تا در راه آرمان های نظام مقدس و انقلاب قدم برداریم.

 

سرهنگ پاسدار فاضل عارف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اشراف فرماندهی افزود: این اشراف باعث ارتقا میشود که باید با درست انجام دادن آن موفق عمل کنیم و انشاءالله در ارزیابی و بهبود سازمان گام های موثر برداریم و در این جشنواره از رده های برتری تجلیل میشود که به طور واقعی پای کار بودند و سایرین نیز خالصانه کار کرده اند که اجر آنها نزد خداوند محفوظ می باشد و میتوان گفت بهترین مدیران فرهنگی را در سطح شهرستان داریم. 

 

در ادامه فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان بیان کرد: از ۲۴ هزار شهید استان خوزستان ۳۱۵ شهید آن از شهرستان باغملک می باشد که بسیجیان آن اکنون پیام عاشورا را به دست گرفتند و فرهنگ عاشورا را ادامه می دهند که اگر این پیام زمین بماند و قطع شود مشکلات زیادی پیش خواهد آمد و پیام هیهات من ظله ، استقامت و مقابله در برابر ظلم است.

 

سردار محمود معین پور بیان کرد: مردم ولایت مدار کشور ایران و استان خوزستان پرچم سبز مهدویت و پرچم قرمز عاشورا را بر دوش دارند که از نظر دشمن این دو پرچم دو بال پرواز و برتری برای شیعه و مردم کشور اسلامی است که دشمن به خیال باطل خود میگوید اگر این دو بال را از شیعه و کشور اسلامی بگیرم کار تمام است که سخت در اشتباه است.

 

وی با اشاره به مردم ولایت مدار خوزستان ، ایذه و باغملک عنوان کرد: این مردم در همه جا پیش قدم هستند و همیشه شهید تقدیم کرده اند و پیش قراول بوده اند که سند افتخار شما است و دشمن در رسیدن به اهداف خود با دیدن این فداکاری ها ناتوان خواهد ماند.

 

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان یادآور شد: آحاد مردم مسلمان و مسئول هایی که اعتقاد به کتاب آسمانی دارند باید در مقابل دشمن و شجره خبیثه مقابله کنند تا از دنیا محو شوند و دشمن را خوب بشناسیم و هشیار باشیم که شما بسیجیان محور این ماموریت هستید و قدر خود را بدانید و بسیجی بمانید و آگاهی ، شجاعت ، جرات و فرهنگ امام حسین (ع) را ادامه دهید.

 

وی با اشاره به عشایر قهرمان که مولدین اقتصاد کشور هستند یادآور شد: اخبار خوبی از شهرستان باغملک انتشار داده میشود که این میسر نمی شود مگر اینکه با خرد جمعی و همراهی باشد و به هدف می رسد و بحث اشراف فرماندهی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که اول از نیروهای مسلح شروع میشود تا به دستگاه های دولتی برسد و اشراف یعنی آگاهی و مطلع بودن از عملکرد زیر دستان خود است.

 

در این مراسم بهروز فرج اللهی فرماندار شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند و در پایان از رده های برتر بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار