خبرهای داغ:
در قالب اردوی راویان پیشرفت اصحاب رسانه قم از ۲ کارخانه در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۴۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اردوی "راویان پیشرفت" سازمان بسیج رسانه استان قم همراه با بازدید از ۲ کارخانه وایا باطری و آسیا نگار گلسار شهرک صنعتی شکوهیه قم با حضور اصحاب رسانه‌ی قم برگزار شد.

در این سفر نیم روزه که با حضور داود شمس مسوول سازمان بسیج رسانه قم همراه بود، اعضای بسیج رسانه قم ضمن تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی جهاد تبیین و با رویکرد روایت پیشرفت‌های کشور  در سالهای پس از انقلاب اسلامی، از ۲ کارخانه صنعتی در شهرک شکوهیه قم بازدید کردند که با وجود تحریم‌های همه جانبه، امید‌های بسیاری را در جهت اعتلای میهن اسلامی آفریده بود.

 

اصحاب رسانه در این اردو در ابتدا از شرکت وایا باتری دیدن کردند. این شرکت صنعتی در عصره تولید انواع باطری فعالیت دارد که  از سال ۱۳۹۰با هدف تولید محصولاتی متفاوت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی، با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات و دانش فنی روز دنیا جهت تأمین نیاز داخل و صادرات، اقدام به ایجاد کارخانه تولید باتری در زمینی به مساحت ۲۵هزار مترمربع نموده است.
اولین اردوی راویان پیشرفت اصحاب رسانه قم برگزار شد

مهندس سعادتمند مقدم مدیر تولید شرکت وایاباتری ضمن توضیحاتی در خصوص چگونگی تولید محصولات این کارخانه از ظرفیت تولید حداقل یک میلیون انواع باتری خودرو در سال در این کارخانه خبر داد و با انتقاد از مافیای مواد اولیه تولید باتری که جلوی رشد تولید این محصول را گرفته است تاکید کرد که مسئولان باید در زمینه برخورد با باندهای مافیایی مواد اولیه همچون پلی پروپلین (که آن را به پ ‌پ نیز می‌شناسند که در تولید پوسته باتری استفاده می‌شود) ورود کرده و این معزل را برطرف کنند تا بتوان بدون هیچ سرعت‌گیری تولید این محصولات را تا دو و نیم میلیون باتری در سال رشد داد.

در ادامه این اردوی نیم روزه، اصحاب رسانه در شرکت آفاق نگار گلسار حضور پیدا کردند. در ابتدا دکتر مالکی مدیرعامل شرکت گزارشی از زمان احداث این کارخانه، اهداف، استراتژی و محصولات این شرکت ارائه نمود.

وی گفت: آسیا نگار گلسار در سال ۱۳۸۶ در کارخانه‌ای به مساحت ۱۰۰۰۰متر مربع در شهرک صنعتی شکوهیه قم تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با تولید صفحات رویی کابینت با استفاده از ام دی اف و نئوپان شروع به فعالیت نمود و سپس با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، ماشین‌آلات پیشرفته با تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی این صنعت، به تدریج محصولات جدیدی چون ورق‌های پی‌وی‌سی و هایگلاس را متناسب با نیاز و سلایق روز مشتریان روانه بازار نمود، به طوری که با ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب توانست سهم بزرگی از بازار داخلی را در اختیار بگیرد.

اولین اردوی راویان پیشرفت اصحاب رسانه قم برگزار شد

مالکی افزود: در سال ۱۳۹۰ با توجه به استقبال بازار از محصولات جدید و در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده، این شرکت با ساخت کارخانه جدید به مساحت ۳۰٫۰۰۰ متر مربع در جوار کارخانه اولیه، اقدام به تولید فوم پی وی سی‌های سه لایه برای اولین بار در ایران نمود.این شرکت با نوآوری در تولید فوم پی‌وی‌سی‌های سه لایه و جایگزین نمودن آن با فوم پی‌وی‌سی‌های تک لایه موجود در بازار، تحولی نوین در این زمینه ایجاد نموده و همچنین واردات محصولات تکمیلی وابسته نظیر ام‌دی‌اف خام (از ضخامت ۳ الی ۳۸ میلی‌متر)، ام‌دی‌اف براق و متال آلومینیوم و روکش هایگلاس برای تامین نیازهای صنایع داخلی در زمره فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.

شرکت آفاق نگار گلسار برای اولین بار در ایران با کمک شرکت‌های دانش بنیان  شروع به تولید دیوار پوش‌ نموده است که مصون در برابر حمله حشرات، مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش، ضدپوسیدگی، آنتی باکتریال و ضد کپک، مقاوم در برابر شعله آتش، مقاوم دربرابر عوامل شیمیایی و فرسایش از مزایای دیوار پوش ها می‌باشد.

انتهای پیام/ وحیده سلمانیان

ارسال نظرات
آخرین اخبار