خبرهای داغ:
اکیپ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، بسیج جامع پزشکی و بسیج سازندگی سپاه باغملک جهت درمان و ویزیت رایگان در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم باغملک اعزام شدند
کد خبر: ۹۵۲۸۰۶۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک ؛ ستوانیکم پاسدار محمد علیخانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج عماریاسر شهرستان صیدون ، دکتر بیژن زاده معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دکتر جهانگیری مسئول مشارکتهای اجتماعی دانشگاه ، مهندس علیرضا امیری مسئول جامعه پزشکی شهرستان باغملک و همچنین دکترجاودان زاده رئیس شبکه بهداشت باغملک از نزدیک با پزشکان و پرستاران مستقردرمنطقه محروم بخش علا روستای چلسرخ دیدار کردند و ضمن عرض خداقوت به این عزیزان از کار خیر و خداپسندانه این جهادگران مخلص به نیکی یاد کردند.

فرمانده حوزه عماریاسر ، دراین دیدارصمیمی خطاب به این عزیزان خاطرنشان کردندکه کار شما جهادگران مصداق کار فی سبیل‌الله میباشد

سروان پاسدار محمد علیخانی اظهار داشت:محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر در مناطق محروم و کمک و یاری و دستگیری از محرومان و نیازمندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که اقشار مختلف بسیج از سازندگی تا پزشکی، مهندسی، فرهنگیان، دانش‌آموزی، طلاب و دیگر اقشار آن با جدیت دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها در قالب اجرای طرح شهید رهنمون و ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم انجام می‌شود.

 

فرمانده حوزه بسیج با بیان اینکه پزشکان عمومی و متخصص بسیجی به‌صورت داوطلبانه جهت ویزیت مردم مناطق محروم اعزام شدند، افزود: ارائه داروی رایگان و خدمات پرستاری در قالب اجرای طرح شهید رهنمون به بیماران در دستور کار قرار دارد.

 

علیخانی ارائه خدمات روان‌پزشکی و ارائه مشاوره روانشناسی را از دیگر خدماتی در قالب اعزام اکیپ پزشکی رایگان به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان باغملک ارائه می‌شود.

وی از مسئول سازندگی حوزه عماریاسر و ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان صیدون ، فرمانده پایگاه بسیج چلسرخ ، شورای ودهیاری محترم چلسرخ که در بحث اسکان وارئه خدمات به اکیپ پزشکی همکاری وهمیاری نمودند کمال تشکروقدرانی داشتند.

لازم به ذکر است که این اکیپ پزشکی شامل (۵نفر دندانپزشک ،۴نفر دکترمتخصص ، ۲نفر پزشک عمومی،فیزیوتراپ و در مجموع۴۰نفر دانشجو حاضر در اردو)هستند، و از روز چهارشنبه ۱۴۰۲٫۰۴٫۲۱ حضور پیدا کردند و خدمات رایگان و ارزنده ای به مردم شهید پرور این منطقه ارائه دادند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار