خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و هنری سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم:
معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم گفت: تشکیل شبکه فرهنگی قوی نیازمند احیا و راه‌اندازی دو رکن اصلی شبکه مدیریتی فرهنگی از کف پایگاه‌ها و شبکه روشنگری با مروج و راوی فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۳۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

شبکه‌سازی نیاز اساسی بسیج در حوزه فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دوره توانمندسازی مسئولین فرهنگی ناحیه امام حسین با سخنرانی سرهنگ هادی بادینلو معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه قم در بخشی از این دوره، به نقش سازنده خواهران بسیجی اشاره کرد و گفت: در عرصه فرهنگی خواهران بسیجنقش سازنده و اصلی را ایفا می‌کنند و عملکرد آنان چشمگیر است.

وی در ادامه از نیاز روز بسیج فرهنگی به تشکیل شبکه‌سازی فرهنگی یاد کرد و گفت: تشکیل شبکه فرهنگی قوی نیازمند احیا و راه‌اندازی دو رکن اصلی شبکه مدیریتی فرهنگی از کف پایگاه‌ها و شبکه روشنگری با مروج و راوی فرهنگی است.

بادینلو در ادامه به مهم‌ترین ابلاغ فرهنگی ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: جوانان و بسیجیان به عنوان سربازان مقام معظم رهبری موظف به جهاد‌امید آفرینی در جامعه هستند، در واقع‌امید آفرینی با روایت‌های درست پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، تکنولوژی، اقتصادی، سیاسی ورزشی و غیره که ابزار این جهاد تولیدات مناسب فرهنگی در قالب: زیست عفیفانه، ایران جوان بمان، نکوداشت مناسبت‌های ملی و ایام الله، تشکیل گروه‌های نقش آفرین و شناسایی نخبگان علمی و فرهنگی و جذب در شبکه فرهنگی بسیج و تشکیل جلسات هیئت‌های‌اندیشه ورز است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه علی بن ابیطالب نقش تشکیل گروه‌های نقش آفرین از جمله گروه سرود و تئاتر را در تولید روایت اول، بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: گاهی یک‌ایده فرهنگی مثل سرود سلام فرمانده، از دل روستایی کوچک قابلیت این را دارد که در سطح جهان تأثیرگذار و الهام بخش شود و به همین منظور درصدد شناسایی و استعدادیابی به جهت حمایت کامل از گروه های سرود وتئاتر پایگاه ها هستیم تا تولیدات فاخری به ثبت برسانیم.

وی در پایان گفت: توانمندسازی مسوولین فرهنگی با آموزش استفاده ازاپلیکیشن‌های تولید موبایلی به منظور ساخت آثار فرهنگی و هنری فاخر به عنوان روایت اولی گنجانده شده تا جوابگویی به بسیاری از شبهات و جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها در فضای مجازی توسط بسیجیان با زبان هنر به درستی انجام شود.

انتهای پیام/ لیلی عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار