خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: اگر دنبال زندگی با نشاط و سالم و اخلاقی در سطح الهی هستیم راهش هیأت امام حسین علیه السلام است که تمام افسردگی‌ها را تبدیل به نشاط می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۷۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

هیأت امام حسین (ع) است که تمام افسردگی‌ها را تبدیل به نشاط می‌کندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام محسن عبداللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در رویداد بزرگ عهد همدلی ۲ گردهمایی فعالان عرصه هیأت در تکیه تاریخی بازار شاهرود با اشاره به اینکه این دورهمی همه خدمتگزاران به درگاه امام حسین علیه السلام در راستای عهد بستن بر همدلی و میثاقی که با اباعبدالله و نهمین فرزند ایشان داریم انجام شده است، افزود: امروز پرچم قیام به دست حضرت حجت است و ما سربازان صحنه نبرد حسین بن علی با یزدیان تاریخ هستیم که فرمود کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
او گفت: اگر کسی خود را در عرصه جنگ حضرت حجت نبیند باید در خود تجدید نظر کند و در محضر علما بنشینند تا توصیف کنند جنگ ادامه دارد در قرن بیست و یکم و صدای هل من ناصر حجت خدا بلند است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: امام رضا علیه السلام آثار تربیتی و روان شناختی و جامعه شناختی گریه بر اباعبدالله را بیان کرده و اگر دنبال زندگی با نشاط و سالم و اخلاقی در سطح الهی هستیم راهش هیأت امام حسین علیه السلام است که تمام افسردگی‌ها را تبدیل به نشاط می‌کند.
عبداللهی ادامه داد: راه رفع واگرایی‌های اجتماعی و همدلی هیأت امام حسین علیه السلام است که هر چه بهتر خدمت کنند آثار تربیتی و روانشناختی بیشتری را دریافت خواهیم کرد.
او اضافه کرد: همدلی خوبی در استان و شرق استان برقرار است و اقرار می‌کنم شهرستان شاهرود در سطح ملی حرف برای گفتن دارد و حتی در سطح بین‌المللی در حوزه میراث معنوی و باید همه کمک کنیم این سنت‌ها زنده بماند و تقویت شود و ارتقای پیدا کند و منافع آن به استان و کشور برسد.
او از تلاش فرمانداران و استاندار و شهرداران و ائمه جمعه و سپاه و اوقاف در کمک به حرکت در این مسیر و پربارتر برگزار شدن این برنامه‌ها تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار