خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان مطرح کرد:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره کل ورزش و جوانان و سپاه این استان، یکی از ظرفیت‌های کشور را تعاملات و تفاهم‌های بین دستگاهی در جهت خدمت به مردم و افزایش حضور و مشارکت مردم در ابعاد مختلف دانست.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۶۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

سردار مجتبی فدا در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم بین اداره کل ورزش و جوانان و سپاه این استان به خبرنگار بسیج نیوز گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب کشور، تعاملات و تفاهم‌های بین دستگاهی است که در جهت خدمت به مردم و افزایش حضور و مشارکت مردم در ابعاد مختلف شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشریف- استان اصفهان اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان منعقد شد به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و ایجاد شور، نشاط و شادابی بین جوانان و نوجوانان و همچنین کشف و استفاده از ظرفیت‌های وررزشی نوجوانان شکل گرفت.

وی با تشکر از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به منظور فراهم کردن این فرصت، از ارج نهادن این قبیل همکاری‌ها و تعاملات سخن گفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان افزود: این تلاش‌ها و تعاملات نشان‌دهنده عزم و همت مسئولین برای کمک به مردم و خدمت به ایشان و افزایش مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار