خبرهای داغ:
حجت الاسلام منصوری : امروزه متاسفانه جامعه غربی و اندیشمندان آنها به این فکر افتاده اند که مسلمانها را باید از هویت شخصی و اسلامی جدا کرد
کد خبر: ۹۵۲۶۶۲۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

حجاب مصونیت است نه محدودیت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و تجمع عفاف و حجاب شهر رامیان با حضور خانواده و بانوان شهر رامیان گفت: حجاب مصونیت است نه محدودیت ، حجاب در کالبد آفرینش در بین همه موجودات حتی نباتات هم وجود دارد.

وی عنوان کرد : اسلام طبق حکمت و منطق حجاب را برای نه فقط زنان بلکه برای مردان هم لازم می‌داند. حجاب باید در همه عرصه ها اعم از رفتار و گفتار رعایت شود. بی‌حجابی و کشف حجابی که در زمان رضا خان کلید خورد بی‌هویتی به ملت را تحمیل کرد.

منصوری تصریح کرد :نوع نگاه غلط به غرب و عدم درک صحیح از فرهنگ ایرانی اسلامی موجب از بین رفتن کانون گرم خانواده شده است.امروزه متاسفانه جامعه غربی و اندیشمندان آنها به این فکر افتاده اند که مسلمانها را باید از هویت شخصی و اسلامی جدا کرد. باید زن را به فساد کشید، خانواده را به فساد کشید تا به خواسته غربی‌ها میل پیدا کنند.

پس از بیانات امام جمعه آزادشهر، گروه سرود منتظران مهدی به اجرای برنامه پرداختند و در انتهای برنامه نیز بیانیه پایانی در حضور مردم و مسئولین قرائت شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار