خبرهای داغ:
مردم دزفول عصر چهارشنبه با حضور در راهپیمایی حمایت از حجاب و عفاف ضمن عهد مجددبا شهداو امام راحل براستمرار حرکت در مسیر آرمان‌های نقلاب اسلامی، بر دفاع از حجاب به عنوان سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۹۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

مردم دزفول در حمایت از حجاب و عفاف راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی باشکوه مسیر حدود یک کیلومتری از تقاطع خیابان آفرینش تا حرم حضرت سبزقبا(ع) طی کردند.

راهپیمایان در حالیکه پرچم‌های جمهوری اسلامی و تصاویر رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با شعارهای "چادر حجاب برتر است، لبیک به امر رهبر است"، "ما پیرو فاطمه و حیدریم، حامی این انقلاب و این مکتبیم" خواستار صیانت از ارزش‌های اسلامی شدند.

بانوان در ادامه این راهپیمایی با در دست داشتن دستنوشته‌هایی از وصیت نامه شهدا؛ دفاع از عفاف و حجاب را وصیت مشترک شهدا دانستند.

 

در بیانیه پایانی این راهپیمایی باشکوه برخورد بدون اغماض با مظاهر بی حجابی را از دستگاه‌های متولی خواستار هرگونه مماشات در این زمینه را خیانت به خون شهدا دانستند. همچنین این راهپیمایی کنندگان برخورد با تولیدکنندگان لباس و پوشاک که با تولیدات خلاف عرف جامعه در تلاش برای قبح زدایی از عفاف در جامعه هستند، تاکید کردند.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. در این روز دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار