خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ الگو حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب( س) به همین منظور نمایشگاه عکس عفاف و حجاب با همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب( س ) هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۹۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب( س )حوزه خواهران ناحیه سپاه هندیجان نمایشگاه عکس عفاف و حجاب به همراه ترویج حجاب در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان هندیجان با استقبال خواهران شهرستان برگزار شد.

 

جانشین ناحیه سپاه شهرستان هندیجان سروان پاسدار حجت الله شیرعلی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تاکید بر حفظ شئونات اسلامی و رعایت فریضه امر به معروف اظهار داشت : رعایت حجاب و اجرای فریضه امر به معروف از سفارشات خداوند متعال و سنت های حسنه پیامبر اسلام( ص) و اهل بیت علیه السلام است که بایستی دراین راه مقدس گام های تاثیر گذار تری برداشته بشود .

 

وی افزود: از خواهرانی که در برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب به همراه ترویج مناسب فرهنگ حجاب تلاش های ارزشمند و قابل به تحسینی در هفته عفاف و حجاب دارند به شایستگی تقدیر و تشکر می شود و اینگونه کارها همچنان در شهرستان و جامعه ادامه داشته و یک نیاز ضروری می باشد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار