خبرهای داغ:
سیدرضا نظری گفت: هرجای کشور که نیاز باشد دانش‌آموزان به همنوعان و هموطنان خود کمک کنند این آمادگی در استان گلستان و دانش آموزان جهادی این استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۳۶
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

یکی از راه‌های رسیدن به خودسازی اردوهای جهادی است/حضور دانش آموزان جهادی گلستان در مناظق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان دکتر سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: تابستان یک فرصت بسیار مغتنمی برای همه ما مخصوصاً برای دانش آموزان عزیز است که در قالب اردوهای جهادی بتوانند فعالیتی را انجام بدهند.
وی افزود: نکته اساسی در فعالیت‌های گروه جهادی این است که خود انسان ساخته شود یعنی یک سازندگی بسیار زیبایی را در اردوهای جهادی می‌بینیم دانش آموز که در قالب اردوهای جهادی قرار می‌گیرد هم در مباحث اعتقادی و هم در مباحث اجتماعی و اخلاقی خیلی چیزها را یاد می‌گیرد که این خود باعث سازندگی انسان می‌شود و یکی از راه‌های رسیدن به خودسازی اردوهای جهادی است.
نظری اظهار داشت: هرجای کشور که نیاز باشد دانش‌آموزان به همنوعان و هموطنان خود کمک کنند این آمادگی در استان گلستان و دانش آموزان جهادی این استان وجود دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: امروز دانش آموزان ما به شهرستان خوی اعزام می‌شوند تا به کار جهادی مشغول شوند و بنا بر این است که بتوانیم یک فضای بسیار خوب تعلیم و تربیتی را مهیا کنیم.
وی عنوان کرد: یکی از کارهایی که این گروههای جهادی انجام می‌دهند این است که در مدارس این شهرستان حضور پیدا کرده و اقدام به زیباسازی و شاداب‌سازی مدارسی که نیاز دارند کنند.
نظری خاطر نشان کرد: وقتی دانش آموز از خانواده جدا می‌شود در قالب اردوهای جهادی قرار می‌گیرد این برای ما مایه افتخار است که آن استقلالی که مد نظر ماست تا یک دانش آموز به دست بیاورد را کسب می‌کند ‌اینها می‌توانند در آینده مردان بزرگ میدان‌های بزرگی بشوند در دنیا چرا که همه این‌ها از رهروان حاج قاسم سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار