خبرهای داغ:
یوسفی‌نوید خبر داد

افتتاح بوستان صخره‌ای و بوستان شاطر آباد نهاوند تا پایان تابستان

همدان-شهردار نهاوند از افتتاح بوستان صخره‌ای و بوستان شاطر آباد نهاوند تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۳۵
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید یوسفی نوید در مراسم افتتاحیه بوستان مشاهیر نهاوند اظهار کرد: بوستان مشاهیر(قبر آقا) یکی از سخت‌ترین پروژه‌های ما بود، همین مکان از اقدامات دوره‌های قبل بود که متوقف شده بود، و ما به لطف خدا توانستیم با تلاش همکاران این مکان را افتتاح کنیم و امیدوار هستیم که بیشتر از این بتوانیم منشاء خیر و برکت برای مردم این شهر باشیم.

وی گفت: بوستان مشاهیر در قبرستان قدیمی، معروف به قبرآقا با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و پس از اخذ مجوزهای لازم توسط شهرداری نهاوند، تبدیل به بوستان مشاهیر برای معرفی بزرگان و مفاخر نهاوند شد.

شهردار نهاوند اضافه کرد: ۴ هزار طرح در اینجا هست که هدیه می‌کنیم به بزرگان و مشاهیر بزرگ شهر نهاوند و همه عزیزان از جمله شهدای بزرگوار و هنرمندانی که در این مکان آرمیده‌اند.

وی افزود: این مکان زیبا آمادگی برگزاری مراسمات مذهبی را از جمله محرم و صفر و نمازهای مغرب و عشاء و خیلی مراسمات دیگری که در شب‌های جمعه برگزار می‌شود، دارد.

یوسفی نوید خاطرنشان کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی با توجه به مطرح شدن اسامی تعدادی از هنرمندان و بزرگان شهرستان، بنا شد زندگینامه این عزیزان و سردیس‌های آنها نصب شود، اینجا افتتاحی است برای اقدامات هنری بعدی، که با سایر پارک‌های ایجاد شده در نهاوند متفاوت خواهد بود.

وی با بیان اینکه بوستان صخره‌ای و بوستان شاطر آباد هم تا پایان تابستان در حال افتتاح است، تصریح کرد: هر آنچه که در این مدت  اتفاق افتاد، از تلاش و همت همکاران ما است، اقدامات انجام شده در این بوستان تا پاسی از شب با توجه به زحمات همکاران ما در شهرداری انجام شده است.

وی در پایان گفت: پارک‌های زیادی از اقدامات شهرداری نهاوند در دست افتتاح و اجرا است که قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سمع و نظر مردم می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار