خبرهای داغ:

افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان بهار

همدان-آئین افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان بهار با حضور مسئولین شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۱۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، آئین افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امید شهرستان بهار با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار بهار، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش بهار، رییس و اعضای شورای شهر بهار برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در این مراسم بر ضرورت وجود چنین مراکزی تاکید کرد و گفت: وجود این مراکز در آموزش و پرورش برای انجام خدمات مشاوره ای اعم از مسائلی که منجر به تقویت روابط درون خانواده‌ای، رفع موانع موجود بین خانه و والدین و یا مدرسه و دانش آموزان بسیار مهم است.

حسین فیض اللهی وجود مشاوران خبره و مسلط را از نقاط مثبت آموزش و پرورش دانست و گفت: مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان بهار با ۶ مشاور مجرب و به صورت ۶ روز در هفته در نوبت صبح آماده ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان و خانواده‌های آنها و سایر همشهرستانی‌ها است.

وی ادامه داد: مشاوران این مرکز در زمینه تربیتی و تحصیلی، سازشی، ازدواج، اعتیاد، مشکلات رفتاری و راهنمایی برای انتخاب رشته در آزمون سراسری فعالیت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های مختلف برای دانش آموزان و خانواده‌های آنها، کلاس‌های ازدواج و مهارت‌های زندگی، کارگاه‌هایی برای مشاوران مدارس برای به روز رسانی و آگاهی بخشی به آنان در زمینه‌های مختلف در برنامه‌های این مرکز قرار دارد؛ شماره تماس این مرکز ۳۴۵۰۰۲۲۲ در خدمت مردم شریف شهرستان بهار است و افراد با تعیین وقت قبلی می توانند از خدمات مشاوره ای بهره گیرند.

وی بیان کرد: همچنین خط ملی «نماد» (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) با محوریت فوریت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان استان همدان با شماره تماس ۱۵۷۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار