خبرهای داغ:
آقامحمدی خبر داد

درخشش دانش‌آموزان همدانی در جشنواره ملی تولید محتوای الکترنیکی رشد

همدان-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه‌های برتر کشوری در جشنواره ملی تولید محتوای الکترنیکی رشد توسط دانش‌آموزان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۶۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
درخشش دانش‌آموزان همدانی در جشنواره ملی تولید محتوای الکترنیکی رشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد آقامحمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش‌آموزان استان همدان موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در جشنواره ملی تولید محتوای الکترنیکی رشد شدند.

وی گفت: محمدامین صالح دانش‌آموز پایه‌ نهم دبیرستان علامه حلی نهاوند و سارا شمسی محب هنرجوی پایه یازدهم هنرستان شهید چمران ناحیه دو همدان موفق شدند به ترتیب رتبه‌های چهارم و هفتم در بخش پویا نمایی و انیمیشن را در یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترنیکی رشد، از بین ۳۳ هزار شرکت‌کننده در این جشنواره، به خود اختصاص دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان ضمن تبریک کسب این افتخار ارزشمند را به این دانش‌ آموزان عزیز، اولیاء و مربیان ایشان و جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی استان افزود: طی مراسمی با حضور لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، از برگزیدگان و نفرات شایسته تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار