خبرهای داغ:
حجت الاسلام ایمانی گفت: اگر نیروهای فعال در یک جامعه و کشور، مجهز به سلاح علم و تزکیه باشند در تمامی عرصه ها از جمله عرصه های اقتصادی و فرهنگی شاهد پیشرفت و موفقیت آن جامعه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۵۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

مجهز شدن به دو سلاح «علم و تزکیه»، شرط لازم برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در دیدار با کارکنان و بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج خواهر حضرت آسیه(س) و حضرت خدیجه(س) شهرستان گرگان عنوان کرد: طبق فرموده امام موسی کاظم(ع)، انسان می بایست هر روز اعمال خویش را محاسبه کند و در صورت انجام عمل گناه، از خدا طلب آمرزش و در صورت انجام اعمال نیک، خدا را شکر نماید.

وی ادامه داد: تمامی انسان ها باید نسبت به اعمال، رفتار و گفتار خود مراقب باشند تا ضرر نبینند و در صورت کاستی، در روزهای بعد نسبت به جبران آن اقدام نمایند.

ایمانی خطاب به کارکنان و بسیجیان خواهر تاکید کرد: در جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، وظیفه نیروهای انقلاب در راستای اعتلای اسلام، انقلاب، ارزش های الهی، باورهای دینی و ولایت مداری وظیفه سنگینی است و در این مسیر باید تمامی افراد، مجهز پا به میدان بگذارند.

وی افزود: پاسداران، بسیجیان و نیروهای انقلابی برای سایر مردم جامعه الگو هستند و در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمنان، می بایست مجهز به دو سلاح «علم و تزکیه» باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: اگر نیروهای فعال در یک جامعه و کشور، مجهز به سلاح علم و تزکیه باشند در تمامی عرصه ها از جمله عرصه های اقتصادی و فرهنگی شاهد پیشرفت و موفقیت آن جامعه خواهیم بود و نیروهای جوان و نوجوان کشور ما باید با مجهز شدن به این دو سلاح، به مقابله با جنگ شناختی دشمنان بروند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار