خبرهای داغ:
تبریز- رئیس هیئت تیراندازی تربیت بدنی سپاه عاشورا خبر داد: سومین دوره مسابقات دارت برای بانوان اهالی رسانه شهر تبریز به مناسبت روز قلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۲۰۲
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهرنگ سراجی گفت: در سومین دوره برگزاری این مسابقات همانند دو‌ دوره گذشته که به همت تربیت بدنی سپاه عاشورا و همکاری هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی برگزار شد بانوان خبرنگار از رسانه های شهر تبریز شرکت کردند که در پایان خانم ها لیلا جلیلی، صبا نقی زاد و مهری هاشم زادهبه ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.

سپاه عاشورا میزبان سومین دوره مسابقات دارت بانوان خبرنگار
وی افزود: این مسابقات به روش 301 و در سه لگ با داوری داوران کمیته دارت آذربایجان شرقی خانم ها الهام محمدی و سحر برزگر در خانه دارت تبریز به مناسبت گرامیداشت روز قلم و با هدف ایجاد شور و نشاط و همدلی در بین اهالی رسانه برگزار شد.

سپاه عاشورا میزبان سومین دوره مسابقات دارت بانوان خبرنگار
سراجی از همکاری حسین اردشیری دبیر هیئت آذربایجان شرقی و رئیس هیئت انجمن های ورزشی کلانشهر تبریز، رضا کهتری؛ مسئول کمیته دارت استان قدردانی کرد.
در پایان با اهدای مدال ها، احکام قهرمانی و جوایز از نفرات برتر این دوره از مسابقات و داوران آن و همچنین مدیر خبرگزاری بسیج تجلیل شد.

سپاه عاشورا میزبان سومین دوره مسابقات دارت بانوان خبرنگار

ارسال نظرات
آخرین اخبار