خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) از تشکیل کارگروه‌های پسته و انگور استان در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۶۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

تشکیل کارگروه های پسته و انگور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود)به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر کل، معاونین سیما، فضای مجازی، صدا، خبر، برنامه ریزی، اداری مالی و مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان سمنان ضمن حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود)، در جلسه‌ای با شرکت رئیس، معاونین آموزشی، پژوهش و فناوری و پشتیبانی و مسئول روابط عمومی مرکز از نزدیک با فعالیتها، دستاورد‌ها و برنامه‌های مرکز آشنا شدند.
فتح الله نادعلی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) ضمن معرفی همکاران مرکز، به بیان تاریخچه، بخش‌های مختلف تحقیقاتی و آموزشی، ایستگاه‌های تحقیقاتی، کلکسیون‌ها و طرح‌های اجرا شده و در حال اجرا در مرکز پرداختند.
او سپس در مورد تاسیس و رتبه مناسب مرکز رشد واحد‌های فناور و دهکده فناوری مستقر در مرکز اطلاعات لازم را به حاضرین در جلسه ارائه نمودند و در ادامه به بیان اقدامات مشارکتی با شرکت‌های تحت پوشش دهکده فناوری از جمله مزرعه زعفران، تولید جلبک اسپیرولینا و گلخانه هوشمند پرداختند.
نادعلی سپس اقدامات مرکز در جهت تولید و نظارت بر تولید نهال‌های اصلاح شده و بذور اصلاح شده و هیبرید برای حاضرین در جلسه بیان کرد.
نادعلی سپس از تشکیل کارگروه پسته و کارگروه انگور در استان در سال گذشته با محوریت مرکز خبر دادند و در ادامه برنامه‌های آینده مرکز را تشریح نمودند.
سپس عبدالرضا دهرویه مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در مرکز و همکاری مستمر با صدا و سیمای استان، بر گسترش این همکاری تاکید نمودند.
در ادامه جلسه هر یک از مدیران صدا و سیما به بیان سوالات خود در مورد اقدامات و برنامه‌های مرکز و راه‌های همکاری متقابل پرداختند که پاسخ‌های لازم توسط رئیس و مسئولین مرکز ارائه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار