خبرهای داغ:
در نشست بصیرتی پایگاه‌ام البنین(س) به گوشه‌ای از مصادیق پرشمار نقض حقوق بشر توسط آمریکا بعنوان یکی از مدعیان دروغین آن طی چند دهه گذشته پرداخته شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۶۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

حقوق بشر به سبک و سیاق آمریکا

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی، همزمان با اولین سرکشی فرمانده حوزه‌ام ابیها از پایگاه تازه تأسیس‌ام البنین در روز‌های پرکار این پایگاه در فعالیت‌های تابستانه۱۴۰۲، تشکیل شد.

طیبه جهانمیر فرمانده حوزه‌ام ابیها ناحیه امام حسین علیه السلام با حضور در پایگاه‌ام البنین، در خلال تشکیل و برپایی نشست بصیرتی به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، به بررسی تعارض ادعای آمریکا درباره مدافع حقوق بشر در جهان، پرداخت.

وی از عدم پایبندی به معاهدات و تعهدات بین‌المللی، حمایت گسترده از بزرگترین پرونده نقض حقوق بشردر تاریخ معاصر در مسأله فلسطین، بزرگترین فروشنده تسلیحات نظامی جهان، نقص کنوانسیون ژنو و شکنجه زندانیان افغانستان و عراق و نقض حقوق بشر توسط آمریکا در ایران با انواع تحریم را گوشه‌ای از موارد نقض حقوق بشر توسط ایالات متحده نام برد.

جهانمیر، در ادامه از موارد مصادیق نقض حقوق بشر در عملکرد داخل آمریکا نیز صحبت کرد که از جمله مهمترین آن می‌توان به خشونت گسترده و تهدید امنیت فردی درآمریکا و نقض حقوق مدنی و آزادی اینترنت در آمریکا می‌توان اشاره کرد.

در پایان نشست بصیرتی فرمانده حوزه‌ام ابیها، پای صحبت‌ها و درد و دل‌های اعضای شورای پایگاه‌ام البنین نشسته و از زحمات یکساله بسیجیان و صدیقه احمدی فرمانده پایگاه‌ام البنین، قدردانی نمود.

انتهای پیام/ لیلی عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار