خبرهای داغ:
گزارش/

دانش آموزان روستای گذرکجین در انتظار دایر شدن مدرسه

همدان-رییس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در پی گلایه دانش آموزان روستای گذرکجین از نبود مدرسه برای آنان گفت: تعداد دانش‌آموزان به حدنصاب برسد در این روستا، مدرسه دایر خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۲۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، چند روز پیش کلیپی از روستای گذرکجین در فضای مجازی منتشر شد که در آن دانش‌آموزان این نقطه از نبود مدرسه گلایه‌مند بودند و اعلام می‌کردند تعداد آنها کثیر بوده و برای تحصیل مجبور به رفت و آمد هستند.

برای پیگیری موضوع، گفتگویی با رییس آموزش و پرورش اسدآباد داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این خصوص به خبرنگار بسیج گفت: مدرسه راهنمایی (متوسطه اول) گذرکجین، سال‌ها قبل به علت نبود دانش‌آموز تعطیل شده است.

سجاد محمدی افزود: در صورتی که تعداد دانش آموزان به حدنصاب سال قبل که ۷۴ نفر بود، برسد موضوع را در سامانه ثبت خواهیم کرد تا سریعا نسبت به آماده سازی مدرسه اقدام شود.

وی تصریح کرد: این موضوع را به اطلاع دهیار این روستا نیز رسانده‌ایم و منتشر اعلام لیست هستیم تا هرچه سریع‌تر مدرسه این روستا را فعال کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد اضافه کرد: تمایل ما به تحصیل دانش آموزان در روستاها است و همشهریان مطمئن باشند کیفیت معلمین روستاها هم تراز با شهر بوده و چه بسا بالاتر است.

فلاح، بخشدار مرکزی اسدآباد نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در حال ثبت لیست دانش آموزان گذرکجین هستیم و دانش آموزان روستای بوجین نیز به علت نزدیکی به گذرکجین می‌توانند در صورت راه اندازی، از این مدرسه برای تحصیل استفاده کنند.

وی عنوان کرد: ضروری است دهیار بوجین نسبت به تکمیل لیست دانش آموزان این روستا اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار