خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

پیش بینی ۴۷۴ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همدانی

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پیش بینی ۴۷۴ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همدانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۷۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

محمود نقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان  اظهار کرد: برای ۲۱۰ نفر از مجریان برنامه های اوقات فراغت استان کارگاه تخصصی برگزار شد و همه مدارس و مراکز فعال تابستانی در سامانه دانا نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه این سامانه برای اولین بار در کشور فعال شده است افزود: تاکنون ۴۷۴ پایگاه و ۵۰ هزار دانش آموز در این سامانه نام نویسی کردند که تا ۱۰ تیر نام نویسی ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت ۱۹ کانون فرهنگی و ۱۹ مرکز دارالقرآن در همدان خبر داد و اظهار داشت: ۱۷۰ سالن ورزشی در استان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت دارند.

به گفته وی برای تجهیز اردوگاه های دانش آموزی در ایام تابستان نیازمند اعتبار هستیم که امسال ۱۵ میلیارد تومان برای این اردوگاه ها پیش بینی شده است.

وی از اجرای «طرح شهید عجمیان» خبر داد و گفت: در این راستا زیبا سازی مدارس دولتی در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد که ۵۵۰ مدرسه در استان زیر پوشش این طرح قرار می گیرد و ۲۵ میلیارد تومان سهم استان در اجرای این طرح است.

نقوی در خصوص استخرهای دانش آموزی نیز گفت: این استخرها از سال ۹۰ رها شده بود که برای استخر شنای ناحیه یک همدان یک میلیارد تومان اختصاص یافت و تا چند هفته آینده بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان برای استخر شنای دانش آموزی مصوب شد که تا یکسال آینده سه استخر نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار