مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار:

کارگروه ۷ گانه با جدیت پروژه مهر را دنبال کنند

همدان-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: مسئولین کارگروه‌های 7 گانه باید به گونه‌ای عمل کنند تا شرایط مناسبی را برای بازگشایی مدارس ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۶۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حسین فیض الهی در پنجمین جلسه ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار ضمن تقدیر از اقدامات و موفقیت‌های صورت گرفته در سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: باید در راستای اجرا و تکمیل به موقع پروژه مهر برای آماده‌سازی مدارس و فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی جدید همچون سال‌های قبل عمل کرد.

وی با تشریح هدف پروژه مهر، گفت: برنامه محور شدن همه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی را به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و کارهای لازم برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس به نحوی که دانش‌آموزان برای ورود به مدرسه لحظه‌شماری کنند در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار موفقیت پروژه مهر را منوط به برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن دانست و گفت: ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی، ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری شود و در زمان ثبت نام اخذ هر گونه وجه اضافی ممنوع است که مدیران باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی گفت: مسئولین کارگروه‌های 7 گانه باید به گونه‌ای عمل کنند تا شرایط مناسبی را برای بازگشایی مدارس ایجاد کنند و دانش‌آموزان با آرامش و خاطره خوش سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار