خبرهای داغ:
عباسی محبوب تأکید کرد

ضرورت و اهمیت دشمن‌شناسی برای مقابله و خنثی کردن هجمه‌های دشمنان

همدان- کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ضرورت و اهمیت دشمن‌شناسی برای مقابله و خنثی کردن هجمه‌های دشمنان گفت: تا وقتی ما دشمن شناس نباشیم باید مدام درگیر تبیین مسائلی باشیم که دشمن برای ما به وجود آورده است.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۳۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباسی محبوب در جمع بسیجیان پایگاه شهید علی کلوپ از توابع حوزه حضرت فاطمه(س) به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به ضرورت و اهمیت دشمن‌شناسی برای مقابله و خنثی کردن هجمه‌های دشمنان اظهار کرد: تا وقتی ما دشمن شناس نباشیم باید مدام درگیر تبیین مسائلی باشیم که دشمن برای ما به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به سه دلیل دشمن دارد، افزود: جنگ حق و باطل همیشگی است؛ از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران شهید می‌دهد تا مردم به سمت فساد نروند و دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که ملت با فساد مشغول باشد، از همین جا فرق بین نظامی که به دنبال حق است و دشمنانی که به دنبال باطل هستند مشخص می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان اسلام به این دلیل که تعالیم اسلام همیشه به دنبال استقلال و آزادیخواهی ملت‌ها است و کشورهای استکباری همانند آمریکا نمی‌توانند این موضوع را بپذیرند.

وی ابراز کرد: کشور ما اگر مسلمان هم نبود، انقلاب هم نمی‌کرد، باز هم به دلیل شرایط راهبردی و داشتن منابع انرژی و معادن و...همیشه مورد تطمیع کشورهای قدرتمند بود و هرگز اجازه قوی بودن به کشور ما را نمی‌دادند همان گونه که قبل از انقلاب اینگونه بود.

عباسی محبوب ادامه داد: اما اکنون دشمن ما یعنی آمریکا رو به ضعف و زوال است و این بهترین فرصت برای نقش آفرینی ایران در نظم نوین جهانی است، آمارها نشان می‌دهد شرایط آمریکا به شدت به سمت اضمحلال و نابودی است.

وی اضافه کرد: آمار بالای فقر، خودکشی، تجاوز، استفاده از سلاح گرم، بیکاری، دوقطبی شدن، تبعیض طبقاتی و... وضعیت امروز آمریکا است، در کشور آمریکا در یک حرکت ۱۸بچه در مدرسه کشته می‌شوند اما هیچ صدایی برای دفاع از حقوق بشر در نمی‌آید.

کارشناسی مسائل سیاسی گفت: تاریخ آمریکا از همان موقع که کشف شد تاکنون پر از ظلم و جنایت و قتل است، اما حقوق بشر کاری با آن ندارد؛ در انقراض نسل سرخ پوستان آمریکایی، بردگی آفریقایی‌ها تا دخالت آمریکا در اکثر جنگ‌ها و شورش‌های کشورهای دیگر واقعیت‌های آمریکا است .

وی گفت: ما باید به جایی برسیم که بهترین شرایط را برای نوابغ خود فراهم کنیم؛ در حال حاضر کشورهایی همچون آمریکا برای ادامه حیات خود با یاس پراکنی و جذب نوابغ از سرمایه های انسانی و علمی کشورهای دیگر مثل کشور ما بهره برداری می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار