خبرهای داغ:
مسجد حضرت زینب(س) پردیسان به مناسبت شب شهادت مظلومانه آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) توسط نوجوانان بسیجی پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) مزین شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۵۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

مزین شدن مسجد حضرت زینب(س) پردیسان قم به تصاویر شهدای ۷۲ تن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سیده زهرا رحمتی،مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(سلام‌الله‌علیه) گفت:۷ تیرماه شبی است که آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) با انفجار بمب به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی شهید شدند.

وی ادامه داد:در آن شب،جلسه با قرائت قرآن که روح‌ها را با ملکوت پیوند داد، آغاز شد و پس از تلاوت قرآن، سخنرانی قافله‌سالار شهدای هفت‌تیر شروع شد. ساعت حدود نه و هفت دقیقه بود که ناگهان سفیر مرگ آنان را با خود به ملکوت اعلی برد و او ویارانش چنین به خیل راست‌قامتان تاریخ پیوستند.

به گفته وی، حضرت امام خمینی(ره) پس از شهادت دکتر بهشتی، او را یک فرد مجتهد، متدین و علاقه‌مند به اسلام و ملت توصیف کردند.همچنین مقام معظم رهبری شهید بهشتی را این‌گونه توصیف کردند:«بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، به خاطر این‌که در دوران زندگی‌اش کسی به عمق و والایی شخصیت این مرد پی نبرد. شهید بهشتی واقعاً یک انسان برجسته‌ای در همه ابعاد بود.»

رحمتی در پایان بیان کرد:به مناسبت این شب عزیز قسمت خواهران مسجد،با تصاویر شهدای آن شب مزین گردید.

مزین شدن مسجد حضرت زینب(س) پردیسان قم به تصاویر شهدای ۷۲ تن

انتهای پیام/فانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار