خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور گفت:امروز منطق و سیاست جمهوری اسلامی همان منطق امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۴۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور در مراسم گراميداشت شهدای والا مقام هفتم تير و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان بیرجند؛ به این دیدگاه که اگر بخواهیم راحت زندگی کنیم بایستی سازش کنیم و تسلیم خواسته‌ های نامشروع نظام سلطه شویم اشاره و خاطرنشان کرد: در طول سالیان متمادی برخی ایران‌ هراسی می‌کنند اما جمهوری اسلامی ایران به هیچ ملت و کشوری ظلم و ستم نمی‌کند و زیر بار ظلم و ستم هیچ قدرتی هم نمی‌رود و این منطق ماست.

وی با بیان اینکه در دهه اول ذی الحجه و تیر ماه حوادث مهمی رخ داده که می‌توان از آنها به عنوان آزمون‌های بزرگ برای یک ملت نام برد، تصریح کرد: خداوند متعال این فرصت‌ها را در اختیار ملت‌ها قرار می‌دهد اما اینکه ما چگونه از این فرصت‌ها استفاده کنیم مهم است.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: عرفه به عنوان یکی از باعظمت‌ترین و بافضیلت و باشرافت‌ترین ایام در اختیار ماست، یک فرصت استثنایی برای دعا و نیایش و توبه و معرفت و شناخت می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد:اگر از این فرصت استفاده نکنیم دچار خسران و زیان هستیم و روایات متعددی در این رابطه وارد شده که در یکی آمده که بزرگترین جرم و گناه این است که ایام عرفه را درک کند اما فکر کند که مورد آمرزش پروردگار قرار نگرفته است.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه در ایام عرفه که امام حسین(ع) از مدینه به مکه مشرف شدند و آن دعای به یاد ماندنی روز عرفه را با خدای خود نجوا می کند که خدایا هر آن کس که تو را دارد چه ندارد و آن کس که تو را ندارد چه دارد، افزود: این فرازهای مهم دعای امام حسین(ع) را در روز عرفه مرور می‌کنیم و با شفیع قرار دادن پیامبر و ائمه اطهار(ع) از خداوند متعال می‌خواهیم که توبه ما را بپذیرد.

وی گفت: در روایات آمده حضرت آدم(ع) وقتی از بهشت به زمین هبوط کرد ناله و گریه زیادی کرد جبرئیل آمد به او یاد داد که به پنج تن آل عبا متوسل شود تا خداوند توبه‌اش را بپذیرد.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به نام پنج تن آل‌عبا بر روی کتیبه موجود در کشتی حضرت نوح(ع)، اظهار داشت: ما نیز در این ایام خاص و روز عرفه به درگاه خداوند دست به نیایش برمی‌داریم که خدایا به حق پنج تن آل عبا توفیق معرفت و پیروی از پیامبر(ص) و بصیرت را به همه ما عنایت کن.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به شهادت امام حسین(ع) و اسارت اهلبیت اشاره کرد و ادامه داد: بصیرت لازم وقتی در امت اسلامی وجود نداشته باشد از اینگونه اتفاقات رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به عنوان یک معجزه قرن بود و کسی فکرش را هم نمی‌کرد، گفت: خداوند این امانت را به ملت ایران سپرد اما دشمنان برای مقابله با این انقلاب و حاکمیت اسلامی از بدو پیروزی انقلاب توطئه‌های بسیاری کرده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با گرامیداشت یاد ۲۲۰ هزار شهید دفاع مقدس، ترور و مدافع حرم و وطن که برای دفاع از اسلام و قرآن و ارزش‌ها جان خود را فدا کردند، افزود: امروز هم که ما سالروز واقعه شهادت شهید مظلوم حضرت آیت الله بهشتی و و ۷۲ تن از یاران امام و رهبری را گرامی می‌داریم و اصرار هم که داریم که باید نام و یاد شهیدان زنده بماند برای این است که می‌خواهیم بگوییم شهید بهشتی و یارانش به عنوان راست قامتان این انقلاب لحظه‌ای در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و حاکمیت اسلامی تردید به خودشان راه ندادند و این پیام مقاومت و ایستادگی برای همگان است.

حجت الاسلام آقاجانپور به جنایات آمریکا در ویتنام، عراق، افغانستان اشاره و افزود: امروز جنایات امریکا بر کسی پوشیده نیست و در همین تیرماه هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار دادند و زنان و فرزندان بی‌گناه را قطعه قطعه کردند و این چهره بدون روتوش آمریکاست اما با وقاحت تمام ادعای دفاع از حقوق بشر می‌کند!

وی تأکید کرد: امروز ملت ایران و دنیا و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس که فکر می‌کردند می‌توانند به حمایت‌های آمریکا تکیه کنند فهمیدند این قدرت پوشالی است و این خانه، خانه عنکبوت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه بایددر مقابل دشمنان قوی شویم تا از عزت و شرف و استقلال کشورمان دفاع کنیم، گفت: دشمن دست از دشمنی خود با ملت ایران و حاکمیت اسلامی بر نمی‌دارد تنها راه، قوی شدن ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها