خبرهای داغ:
سرهنگ دیلم: در زمانی که دشمن تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است تا بذر ناامیدی در کشور بکارد، راضی نگهداشتن مردم یعنی ایجاد امید به آینده و بر ملا کردن نقشه های دشمنان.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۶۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

راضی نگه داشتن مردم و ایجاد امید به آینده وظیفه اصلی دستگاه های خدمت رسان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در دیدار با کارکنان اداره مخابرات شهرستان اظهار کرد: سپاه و مخابرات در حوزه خدمات به جامعه و خدمت رسانی در کنار یکدیگر بوده و در یک سنگر، هم رزم می باشند.

وی افزود: در دنیایی که مشکلات مردم بسیار زیاد و توقع آن ها هم بالاست، دستگاه های خدمات رسان مجاهدانه تلاش می کنند تا مردم را راضی نگه دارند؛ آن هم در زمانی که دشمن تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا بذر ناامیدی در کشور بکارد و راضی نگهداشتن مردم یعنی ایجاد امید به آینده و بر ملا کردن نقشه های دشمنان.

دیلم اذعان داشت: پایدار نگهداشتن شبکه ارتباطی و ایجاد رضایت برای مردم علیرغم تمام آسیب هایی که در این حوزه مانند تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی وجود دارد، چیزی جز تلاش خالصانه و مجاهدانه نیست.

وی ادامه داد: هرجا که احساس کردید سپاه میتواند کمکی در حوزه فرهنگ سازی و امنیت در استفاده از این نعمت خدادادی انجام دهد، با تمام توان در خدمت شما هستیم.

فرمانده سپاه گرگان در پایان تاکید کرد: شنیدن صدای مردم می تواند بسیاری از گلایه مندی هارا کاهش دهد و مخابرات به خوبی در این زمینه تلاش میکند که ما هم از این بابت از شما تشکر میکنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار