خبرهای داغ:
برنامه‌های هفته ازدواج در خوزستان توسط معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۸۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، محمدعلی رستمی گفت : برنامه‌های هفته ازدواج امسال از ۳۰ خرداد همزمان با پیوند مقدس و آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با شعار آسان و آسمانی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

گرامیداشت هفته ازدواج با برگزاری ویژه برنامه‌هایی در خوزستان

 

معاون امور جوانان با تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان اظهارکرد: محوری‌ترین برنامه هفته ازدواج در استان برگزاری جشن وصال است که در ۱۲ شهرستان استان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: سازماندهی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان، هماهنگی با ادارات استان جهت گرامیداشت این هفته، برگزاری کمپین‌های رسانه برای ترویج ازدواج بهنگام از جمله برنامه‌های این هفته در استان خوزستان است.

 

رستمی گفت: پخش پیام‌های فرهنگی و انگیزشی در تابلو‌های الکترونیکی با مضامین ازدواج، تقدیر از خیران فعال در حوزه ازدواج، تولید محتوای آموزشی جهت نشر در فضای مجازی، سخنرانی ائمه جماعت در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون اهمیت و ملاک انتخاب همسر و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

 

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان و مشاوره‌های رایگان در مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده از دیگر موارد برنامه‌ریزی شده در سطح استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار