خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات خراسان‌جنوبی از اجرای طرح تابستانه《 نو + جوانه ها》در بیش از ۴۰۰ پایگاه بسیج مساجد و محلات سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۴۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

عزت الله اسماعیلی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصار  الرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:  به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته بالغ بر ۴۰۰ پایگاه‌ بسیج مساجد و محلات در سراسر استان متولی برگزاری برنامه‌های متنوعی هستند.

وی، 《 نو + جوانه‌ها 》را عنوان طرح اوقات فراغت امسال معرفی کرد و افزود:  افتتاحیه برنامه امروز چهارشنبه ۳۱ خردادماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند برگزار خواهد شد، مسئولین دستگاه های متولی و بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان در این برنامه حضور دارند.

مسئول بسیج مساجد و محلات استان بر محوریت قرار گرفتن مساجد به عنوان قطب فرهنگی و حضور حداکثری جوانان در مساجد، خاطرنشان کرد: چند نهاد متولی اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در ایام تابستان ویژه نوجوانان و جوانان استان شامل سپاه و بسیج، مرکز  رسیدگی به امور مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هستند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات تبلیغات اجرای این برنامه را انجام دادند که از اول تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد.

اسماعیلی در پایان افزود: این طرح در حوزه های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی، اردویی و مشاوره‌ای برای همه مقاطع ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و به اقتضای موقعیت پایگاه‌های مقاومت شهری یا روستایی برنامه‌ها متنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار