خبرهای داغ:
نشست هم‌اندیشی مسئولین تربیتی حوزه شهید عابدی با حضور مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام با موضوع برنامه‌های تعلیم و تربیت و صالحین در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۶۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

هم‌اندیشی مسئولان تعلیم و تربیت حوزه شهید عابدی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه در خصوص کیفیت و راهبردهای طرح تابستانی جوانه‌های صالحین که تا چند روز آینده در ۱۲مسجد و پایگاه مقاومت بسیج محلات باجک، عمار یاسر و پیام نور اجرا خواهد شد، هم‌اندیشی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام صیدلو مسوول تعلیم و تربیت سپاه استان قم در بخشی از این جلسه، افزود: تربیت نسلی پویا و پرانگیزه به‌طورقطع در سایه تعالیم اسلامی شکل می‌گیرد و طرح تابستانی جوانه‌های صالحین، ازجمله برنامه‌های است که می‌تواند با رویکرد قدم گذاشتن در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، جامعه را به سمت رشد و تعالی الهی سوق دهد.

وی اضافه کرد:  تربیت جوان انقلابی، انسان‌های مؤمن و کارآمد و نیز ایجاد شور و شعور انقلابی رکن اصلی طرح جوانه‌های صالحین را تشکیل می‌دهد.

سروان پیوند فرمانده حوزه شهید عابدی نیز در ادامه گفت: ایجاد حفظ و انسجام جوانان و مقابله با جبهه نرم دشمن از اهداف متعالی طرح تابستانی جوانه‌های صالحین بسیج خواهد بود و ان‌شاءالله با هم‌افزایی و همکاری و تعامل بسیار خوب ارکان و قرارگاه فرهنگی مساجد و پشتیبانی حوزه مقاومت بسیج شهید عابدی، شاهد اجرای باکیفیت این طرح در سطح محلات باجک و عمار یاسر و پیام نور خواهیم بود.

در ادامه سرمربی صالحین و مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهید عابدی به تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این راستا پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار