خبرهای داغ:
۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان با کمک نیکوکاران خیراندیش، همراهی دستگاه قضایی و ستاد دیه استان روز سه‌شنبه در مراسمی آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۸۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان در آیین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سالن اجتماعات ستاد دیه خوزستان گفت: این مددجویان یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بدهی داشنتند که شکات ۱۲۰ میلیارد ریال آن را گذشت کردند، دستگاه قضایی استان نیز برای ۹۸۰ میلیارد ریال آن احکام اعسار صادر و بقیه بدهی توسط خیران نیک‌اندیش و تسهیلات بانکی تامین شد.

 

او افزود: با آزادی این تعداد زندانیان جرایم غیرعمد خوزستان، شمار زندانیان آزاد شده جریام غیرعمد استان در سه ماه امسال به ۱۳۰ نفر رسید.

 

به گفته رییس کل دادگستری خوزستان، تعداد زندانیان آزاده شده جرایم غیرعمد استان در مقایسه با سه ماه نخست پارسال۳۰۰ درصد افزایش دارد.

 

آقای دهقانی بازاجتماعی شدن مددجویان، اشتغال، استفاده از پابند‌های الکترونیکی و اعمال ارفاق برای زندانیان که شرایط اصلاحی دارند را از راهبرد‌های اصلی دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها به منظور کاهش جمعیت زندانیان بیان کرد.

 

در این آیین اعلام شد هم اکنون ۲۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان در زندان به سر می‌برند که تلاش چند جانبه برای آزادی آنان در جریان است‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار