خبرهای داغ:
کلاس‌های تابستانی طرح شهید شکارچی پایگاه اهلبیت(ع) حوزه پنج شهید رجایی قم طی مراسمی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۱۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

افتتاحیه کلاس‌های تابستانی پایگاه اهلبیت(ع) قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانی شهید شکارچی پایگاه اهلبیت علیهم السلام حوزه پنج شهید رجایی با حضور فرمانده حوزه سروان براتی و حجت‌الاسلام والمسلمین رشیدی رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه در پایگاه اهل بیت علیهم السلام با حضور شورای حوزه شهید رجائی و پدر شهید شکارچی برگزار شد.

سروان براتی فرمانده حوزه شهید رجایی در بخشی از این مراسم، هدف از برگزاری برنامه‌های تابستانی در این پایگاه را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

براتی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، این برنامه‌ها با رویکرد تربیتی و به منظور کادرسازی و تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی و در دوره سنی جوانان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی؛ مذهبی، ورزشی و تفریحی با استفاده از اساتید و مربیان مجرب در ایام تابستان به همت شورا و فرمانده پایگاه حجت‌الاسلام اکبری برگزار خواهد شد.

افتتاحیه کلاس‌های تابستانی پایگاه اهلبیت(ع) قم برگزار شد

افتتاحیه کلاس‌های تابستانی پایگاه اهلبیت(ع) قم برگزار شد

انتهای پیام/سیدیوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار