خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام گفت: دشمنان که می‌دانند در میدان جنگ سخت از هر نقطه‌ای که ما را تهدید کنند، هدف قرار می‌گیرند، تمام توان خود را برای جنگ نرم و تحریف حقیقت دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۹۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

سردار موحد: دشمن توان خود بر تحریف دستاوردهای نظام به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد روز چهارشنبه از مرکز فضای مجازی بسیج قم بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

سردار موحد در این بازدید با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت:  دشمنان از جنگ سخت با نظام اسلامی ناامید شده‌اند و به همین دلیل امروز در میدان رسانه و فضای مجازی با تحریف واقعیت‌ها و سیاه‌نمایی به دنبال مأیوس کردن مردم ایران هستند.

وی افزود: دشمنان که می‌دانند در میدان جنگ سخت از هر نقطه‌ای که ما را تهدید کنند، هدف قرار می‌گیرند، تمام توان خود را برای جنگ نرم و تحریف حقیقت دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم، افزود: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم‌کاری‌ها در این زمینه است.

وی تأکید کرد: سپاه و بسیج خدمتگزار مردم هستند و از تمام امکانات خود برای کمک به پیشرفت کشور بهره می‌گیرند و تلاش دارند با تقویت امید در دل مردم، توطئه رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند.

لازم به ذکر است در این بازید سردار کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه قم و برخی مسئولین دیگر از بسیج سازندگی و نواحی مقاومت بسیج حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار