خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: برای نهادینه‌سازی جامعه ای اسلامی، باید ابتدا نفس خود را واکاوی کرده و به اصلاح عیوب بپردازیم زیرا با خودسازی، دیگرسازی هم در جامعه محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی موسوی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کارکنان گردان‌های کربلا، سیدالشهدا (ع)، امام رضا (ع) و ولیعصر شهرستان‌های شاهرود، میامی و بسطام گفت: به خودتان اهمیت دهید چرا که باارزش‌ترین فرد، نزد هر کس، خودش است. اول باید خودمان را بسازیم تا جامعه و دنیا ساخته شود، بنابراین با خودسازی می‌توان به جامعه‌ای پویا و درخشان دست یافت.
وی افزود: خدا و اعتقادات در زندگی ما هستند و اهمیت دارند، ولی همیشه برای کار بیشتر جا هست. در زندگی نباید آخرت خودمان را برای دنیای کسی و مجموعه‌ای که در آن کار می‌کنیم خراب کنیم. و همین‌طور بلعکس مجموعه‌ای که برایش کار می‌کنیم را هم برای دنیای خودمان خراب نکنیم. اگر معنویت را در زندگی و کارهایمان بیاوریم، مشکلاتمان حل خواهد شد.
وی گفت: نکته آخری که خیلی باید به آن توجه کنیم این است که به خانواده‌های خود بیش از پیش اهمیت دهیم. زندگی‌های امروز انقدر سخت و پیچیده شده است که در کنار هم هستیم ولی با هم زندگی نمی‌کنیم  و دشمنان ما هم به این نتیجه رسیده‌اند که اگر تمدنی را بخواهند از بین ببرند باید جایگاه ۳ گروه (مادران، الگوهای ارزشی، دینی و ملی و معلمان) را از بین ببرند که مهم‌ترین آن جایگاه زن و مادر در خانواده است که اگر این جایگاه را نادیده بگیریم قطعاً ضرر خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها