به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام‌الله‌علیها دوره توانمندسازی بانوان مداح برای نقش آفرینی در جهاد تبیین؛ در این پایگاه برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۸۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

برگزاری دوره توانمندسازی بانوان مداح قم برای نقش آفرینی در «جهاد تبیین»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه محبوبی در کارگاه جهاد تبیین بانوان مداح پردیسان، اظهار داشت: توانمند سازی بانوان مداح برای پاسخ به سوالات و شبهات مردم و خصوصا جوانان و فعالیت در عرصه بصیرت افزایی در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن در جنگ شناختی یکی از اهداف برگزاری کارگاه جهاد تبیین است.

محبوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نخستین بار در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی، فرمودند: «این روزها درگیر جنگ ترکیبی هستیم که روی افکار عمومی اثرگذار است و راه مقابله با آن جهاد تبیین است» تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب هیأت، کانون و سنگر جهاد تبیین است و مداحان باید برای این عرصه برنامه و نقشه راه دقیقی تنظیم و ترسیم کنند و تلاش مستمر ومضاعف داشته باشند.

وی  افزود: روشن کردن حق و حقیقت در این شرایط که تمام عوامل دشمن برای ناامید کردن مردم تلاش می‌کنند بسیار مهم است و در این خصوص هم رهبر انقلاب فرمودند: «ریشه‌ای‌ترین جهاد، امیدآفرینی است» و منبع اصلی امید اهل بیت(ع) هستند.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات