حلقات صالحین به محفل و پاتوقی گرم و پرشور دهه هشتادی‌های قم در دریافت پاسخ و بازکردن گره‌های ذهنی و بیان دغدغه‌های فرهنگی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۷۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

حلقات صالحین؛ پاتوق گرم و پرشور دهه هشتادی‌های قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست مربی حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام‌الله‌علیها با سرگروه‌ها با تأکید بر کار تربیتی در قالب تدریس کتاب "بی‌نهایت" برگزار شد.

خانم کارشناس مربی حلقات صالحین گفت: محور اصلی در حلقات نوجوان باید کتاب سه جلدی بی‌نهایت باشد، چرا که نوجوانان ذهن‌شان پر از علامت سؤال است پرسش‌هایی که جوابی برایش پیدا نکرده‌اند؛ هزار و یک سؤال درباره خودشان، خدا، هستی، سیاست، اخلاق، دین و غیره پرسش‌هایی که به دغدغه ذهنی و فکری‌شان تبدیل شده اما نه جایی برای طرح آن‌ها پیدا کرده‌اند و نه گوش شنوایی برای شنیدن آن وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کنار محتوای این کتاب، کتاب‌های دیگر نیز تدریس شود افزود: نوجوانان در حلقات صالحین انگار گم‌شده‌شان را یافته‌اند، محفلی برای حرف زدن و پرسیدن و شنیده شدن، جایی برای بلندبلند فکر کردن و صحبت کردن و شنیدن افکار و دغدغه‌های‌هایشان، با اشتیاق و کنجکاوی می‌نشینند تا نوبت‌شان برای گفتن و شنیدن برسد.

وی با بیان اینکه حلقات صالحین، پاتوق گرم دهه هشتادی‌ها است، عنوان کرد: انسان در انتخاب آزاد است، در حلقات سرگروه زمینه‌سازی می‌کند برای انتخاب درست.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات