خبرهای داغ:
جوانان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر حوزه شهید بقایی بهبهان با خانواده شهید مدافع وطن جهانشاه بازارنوی دیدار و از فرزند شهید تجلیل نموده اند .
کد خبر: ۹۵۱۹۷۸۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: در اقدامی خدا پسندانه در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه، جوانان بسیجی پایگاه مقاومت مالک اشتر شهر منصوریه با فرزند شهید دیدار و از وی تجلیل نموده اند. 

 

فرمانده محترم پایگاه مالک اشتر در این دیدار بیان داشته است؛شهید مدافع وطن جهانشاه بازارنوی با انتخاب خودش این مسیر را به صورت آگاهانه انتخاب کرد و این گونه نبوده است که بر اساس تکلیفی اداری و سازمانی در این مسیر قدم گذاشته باشد، بلکه عمل به وظیفه و تکلیف دینی و انقلابی موجب شد که به مقام رفیع شهادت نائل شود.

 

وی با اشاره به اجر و منزلت شهادت در راه حق، افزود: خداوند متعال، خود پاداش شهدا را می‌دهد و بنا بر وعده صادق الهی، صلوات و رحمت پروردگار شامل حالشان می‌شود.

 

در پایان سخنان جناب آقای یوسفی آمده : بی شک همه ما رفتنی هستیم اما این مهم است که چگونه با این دنیای فانی وداع کنیم؛ شهدا به واسطه انتخاب درست و آگاهانه شأن، با افتخار از این دنیا می‌روند چنانچه این شهید عزیز نیز با شهادت، پاداش انتخاب آگاهانه‌اش را از خداوند متعال گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار