خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان از اجرای برنامه های فرهنگی بصیرتی در جهت کمک به ارتقاء وحدت و انسجام ملی با تکیه بر ارزش‏های قومی، ملی، انقلابی و اسلامی ، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با اجرای برنامه‌های متنوع در سال جاری خبر داد .
کد خبر: ۹۵۱۹۵۴۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان از اجرای برنامه های فرهنگی در سال جاری خبر داد .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان گفت :برنامه های فرهنگی با توجه به ماهیت بسیج دانش آموزی در جهت کمک به ارتقاء وحدت و انسجام ملی با تکیه بر ارزش‏های قومی، ملی، انقلابی و اسلامی ، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با اجرای برنامه‌های متنوع و ... در سال جاری برای دانش آموزان برنامه ریزی نموده ایم .

وی گفت : ایجاد کانال های روشنگری و بصیرت افزایی در جهت پاسخ به شبهات و تولیدات فرهنگی ، راه اندازی پویش های ملی و بین المللی با توجه به ماهیت بسیج دانش آموزی ، برگزای کارگاه ها و نشست های مهارت های زندگی و سبک زندگی اسلامی ایرانی ، برگزاری کارگاه های زیست عفیفانه برای دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان ، برگزاری نشست ها و همایش های روشنگری و بصیرت افزایی (با موضوعات گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و ...) از جمله برنامه های فرهنگی در جهت تقویت بنیه اعتقادی، معنوی و معرفتی و بصیرتی دانش آموزان در سال جاری است .

سروان پاسدار حسینی نیک اظهار داشت : با توجه به نیاز پاسخ گویی به شبهات دانش آموزان ، آموزش احکام ، تقویت و توسعه مشارکت دانش آموزان در نماز جماعت مدارس و ... اعزام مبلغ و سخنور در این خصوص انجام خواهد شد همچنین برگزاری چندین وبینار با موضوعات مختلف فرهنگی (سبک زندگی، روشنگری، بصیرت افزایی، بیانیه گام دوم و ...) با توجه به مناسبت های ملی مذهبی در دستور کار خواهد بود .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان ادامه داد : با هدف تعمیق و تبلیغ ارزش‏ها و مفاهیم دینی و انقلابی و انتقال مفاهیم جبهه و جنگ و معرفی شهدای دانش آموزی ( شهید بهنام محمدی ، شهید فهمیده و ... ) و شهدای ملی ( شهید حاج قاسم سلیمانی و ... ) مراسم یادواره این شهدا در کلیه مناطق آموزش و پرورش برگزار خواهد شد .

وی گفت : برنامه های متنوع دیگری از جمله برگزاری جشنواره سرود و تئاتر ، بزرگداشت ایام الله و مناسبت های ملی و انقلابی ،برگزاری شب های احیای ماه مبارک رمضان ، سه شنبه های مهدوی ، اوقات فراقت تابستانه ، راه اندازی قرارگاه اربعین حسینی در سطح شهرستان و ... از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی در سال جاری خواهد بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار