خبرهای داغ:

پویش ختم صلوات و سوره یس در روستا لاسجرد در سرخه اجرا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از برگزاری پویش ختم صلوات و ختم سوره یس در جهت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۶۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، چهارده هزار صلوات همراه با شیرینی جهت تعجیل در فرج مولا امام زمان (عج) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه ختم شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت کارگروه فرهنگی پایگاه در طی مناسبت ها و برنامه های مختلف، پویش هایی در قالب فضای مجازی و حضوری برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: در این دوره نیز با هدف تعجیل در ظهر امام زمان (عج) ختم صلوات و پویش دسته جمعی ختم سوره مبارکه یس هدیه به  نثار روح مطهر و ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد توسط خواهران بسیجی و جهادی شهید فخری زاده و شهید ابراهیم هادی در فضای مجازی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: تمرین سرود توسط  گروه سرود دختران حاج قاسم و گروه سرود پسران ولایت جهت اجرا در برنامه ها و مناسبت های مختلف با استقبال خوبی همراه بوده است.

شهادت با اشاره به اماده سازی بسته های فرهنگی بسیجیان جهت توزیع در برنامه ها گفت: همزمان با چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، برنامه ها و پوسترهایی جهت شناخت ‌خصوصیات معمار کبیر انقلاب همراه با سخنان گوهر بار امام راحل در فضای مجازی در قالب گروه های پایگاه بارگزاری شد.

او ادامه داد: همچنین به مناسبت ارتحال امام خواهران بسیجی روستای لاسجرد در مرقد مطهرامام حضور یافته و مراسم سالگرد بنیان گذار انقلاب اسلامی در مسجد شهید بهشتی روستا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی و مداحی رمضانعلی پیوندی و مراسم بزرگداشت شهدای پانزده خرداد و شهدای انقلاب در این مسجد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نجم برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و برنامه ریزی در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد برای کودکان گفت: بازی هفتگی خواهران در رشته والیبال در سالن شهدا روستا برپا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار