عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تأسی به اندیشه امام (ره) تداوم انقلاب اسلامی را به همراه دارد/ لیبرال ها به دنبال ناکارآمدی نظام اند + عکس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه تأسی به اندیشه امام خمینی(ره) تداوم انقلاب اسلامی را به همراه دارد، گفت: متاسفانه جریان لیبرال ها به دنبال ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۴۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، جواد کریمی قدوسی در  اجتماع بیش از هزار نفری عاشقان حضرت روح الله در شهرستان بردسکن با تسلیت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهارکرد: راه و مشی امام راحل بیش‌ازپیش در جامعه برای مردم مشهود شده لذا چراغی راهی برای تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) پرچم‌دار تحولات شگرف بود و لذا باید همه مقتدرانه پای نظام مقدس اسلامی و انقلاب بایستیم تا توطئه‌ دشمنان در تحریف انقلاب اسلامی و استحاله آن خنثی شود.

بیانات امام راحل در زمان حیاتشان معادلات جهانی را برهم زد

وی افزود: بیانات امام راحل در زمان حیاتشان معادلات جهانی را برهم زد، بعد از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی همانگونه هستند. لازمه عملیاتی شدن فرمایشات امامین انقلاب اسلامی این است که در مسیر حق ثبات قدم داشته باشیم و محکم بایستیم تا به زودی شاهد فتحی بزرگ توسط مردان میدان باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در عصری که دنیا به عظمت ایران اسلامی پی‌برده به برکت هدایت‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا در اوج اقتدار قرار داریم لذا باید برخورد ببالیم که در چنین کشوری زندگی می‌کنیم.

کریمی قدوسی تصریح کرد: دشمن تا بن دندان مسلح با هدف ایجاد تنش در کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، یمن و سایر ممالک اسلامی حضور نظامی داشت اما مجاهدان غیور جهان اسلام با حضور خود ثبات و اقتدار را در این کشورها حفظ کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سپاه پاسداران در تداوم انقلاب اسلامی گفت: در بیش از ۴ دهه حیات انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با کمک به اقشار مختلف در همه حوزه‌ها و نقش‌آفرینی در عرصه‌های نظامی و امنیتی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و ثابت کرد حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: راه و مشی امام راحل بیش‌ازپیش در جامعه برای مردم مشهود شده لذا چراغی راهی برای تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی است.

لیبرال ها به دنبال ناکارآمدی نظام اند

وی با ابراز تاسف از اینکه جریان لیبرال ها به دنبال ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: متاسفانه برخی از نفوذی ها در وزارتخانه ها می خواهند حرکت های مثبت و شیرین دولت انقلابی را در کام مردم تلخ کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به حول قوه الهی امروز با برنامه و قوانینی که مجلس دارد مشکل مسکن، تورم ،کنترل بازار و سیاست خارجی را مرتفع خواهد کرد و با توافق هایی که با کشورهای همسایه انجام شده است آزادسازی منابع ارزی در حال انجام است و دشمن از منطقه دارد عقب نشینی می کند.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز کشور را ناشی از نگاه لیبرال ها در دولت های گذشته عنوان کرد و گفت: امروز که دولت انقلابی بعد از 44 سال روی کار آمده است می‌خواهند این دولت را ناکارآمد جلوه دهند. وی اظهار داشت: امروز ۱۰۰ درصد روابط خارجی با کشورهای همسایه ارتقا پیدا کرده است و دروازه ها و دریچه های امید روی ملت ایران باز شده است و تحولات مثبت اقتصادی به زودی در کشورمان ایران متحول خواهد شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی این مدت که از دولت انقلابی می‌گذرد تحول بزرگی در حوزه سیاست خارجی به وجود آمده و امروز در منطقه و گوشه و کنار دنیا با هم‌پیمانان خود بهترین روابط سیاسی را برقرار کرده‌ایم و صدها برابر بازار بهتری نسبت به قبل در اختیار تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توافقاتی که صورت گرفته و این تحولاتی که با پیام‌های رد و بدل شده طی چند وقت اخیر صورت گرفته، به زودی آثار وسیع اقتصادی آن در کشور نمایان می‌شود و ما به سمت یک ثبات اقتصادی خواهیم رفت که از این ناحیه، بازگشت ارزش به پول ملی را شاهد خواهیم بود.

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و روز به روز دنیا مقابل ایران اسلامی تواضع می کنند و امروز حرف اول و آخر منطقه را ایران اسلامی میزند.

وی به تصویب لایحه قانون عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: این لایحه در 9 ماده و ۱۲ تبصره به تصویب رسیده است و تمامی دستگاههای اجرایی می‌توانند آن را اجرا کنند.

خبرنگار/علی نوری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار