کریمی قدوسی تاکیدکرد:

امام خمینی(ره) فقیهی ژرف نگر و سیاستمداری دوراندیش بود/دست یابی به افق اندیشه های ایشان آسان نیست

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امام خمینی(ره) را فقیهی ژرف نگر، سیاستمداری دوراندیش و عارفی الهی دانست و تاکیدکرد: دست یابی به افق اندیشه های امام راحل برای اندیشمندان اگر غیر ممکن نباشد، آسان هم نیست.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۹۸
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، مراسم سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یادبود شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد در حسینیۀ بزرگ امام خمینی(ره) ناحیه مقاومت بسیج مقداد با حضور کارکنان ناحیه و اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بیان اهداف عالی انقلاب اسلامی و زندگانی امام خمینی(ره) پرداخت.

 وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی رحمه الله به عنوان فقیهی ژرف نگر و حکیمی خردمند و سیاستمداری دوراندیش و عارفی الهی، توانسته بود در پرتو مناجات های شبانه و توکل و معرفت و اخلاص، به منبع نورانیت الهی و اقیانوس بی کران عرفان و معنویت متصل گردد.


کریمی قدوسی اضافه کرد:به همین دلیل دست یابی به افق اندیشه های این شخصیت عظیم برای اندیشمندان اگر غیر ممکن نباشد، آسان نخواهد بود.

خاطرنشان می شود؛این مراسم با اجرای گروه همخوانی ریحانه الحسین به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار