با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در خلیل آباد + عکس

مراسم عزاداری سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام 15 خرداد با حضور هیئت‌های عزاداری در شهرستان خلیل آباد با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۹۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، در پی فرارسیدن سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد مراسم بزرگداشت این ایام، در محل مسجد جامع شهرستان با حضور جمع کثیری از مردم و مسوولان شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد در این مراسم در خصوص برپایی مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) اظهارکرد: حضور مردم در این مراسمات که متعلق به نظام ، امام و انقلاب است از مصادیق روشن تقوا است.

حجت الاسلام ناهیدی در ادامه تاکید کرد: حضور در برنامه های عزاداری امام راحل و حضور در کنار مرقد امام (ره) مایه افتخار است و امسال هم پررنگتر از سالهای گذشته بوده است و این نشان دهنده قدردانی ملت شریف ایران از امام خود است.

وی با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد 42 را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش و مردم عزادار شهرستان خلیل آباد در خاتمه بیان کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام در خلیل آباد با حضور خیل عظیم اقشار مختلف مردم از زن و مرد برگزار شد که قرائت قرآن، مداحی و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت (ع) از برنامه های این مراسم بود که در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی به یاد امام (ره) برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار